Sunday 23 December 2012

Kini Dibuka: Hujungminggu Boutique di Bahau, Negeri Sembilan

Salam Semua. 

Kami dengan rasa penuh gembira dan bangganya ingin mengumumkan bahawa Hujungminggu Boutique kini telah dibuka dengan rasminya di Bahau, Negeri Sembilan. 


 


Kepada anda yang masih tercari-cari design menarik dengan harga yang sangat berpatutan, Hujungminggu Boutique pasti tidak akan mengecewakan anda.. Anda boleh memilih pelbagai rangkaian handbang, wallet dan aksesori wanita dalam pelbagai rekaan dan warna yang semestinya sangat berbeza dari yang lain.. Di Hujungminggu Boutique, anda bebas menentukan sendiri personaliti dan penampilan anda.. 


Sebagai BONUS PEMBUKAAN, Kami ingin menawarkan kepada anda Diskaun 10% bagi setiap pembelian handbang, wallet dan aksesori wanita di Hujungminggu Boutique. Ahaaaa.. bukan itu sahaja tau.. Sekiranya anda membeli barangan Hujungminggu Boutique bernilai RM30 ke atas dalam 1 resit, anda juga LAYAK menerima HADIAH PERCUMA.. Promosi TERHAD untuk 3 HARI SAHAJA dari 23 hingga 25 Disember 2012.

Jadi kepada anda yang berada di Bahau, Kuala Pilah, Rembau, Seremban dan kawasan lain di sekitarnya jom datang ke Hujungminggu Boutique untuk membeli serta menebus DISKAUN 10% dan HADIAH PERCUMA.. Ingat.. Promosi ini terhad untuk 3 HARI SAHAJA.. Selepas dari tarikh ini, semua produk dan barangan akan kembali ke harga asal.. Nak lebih penjimatan?? Nak BONUS ISTIMEWA?? Jom temui kami di Hujungminggu Boutique, Bahau. Lokasi Kami adalah di belakang KFC Bahau..


Kami menanti anda di sana..

No comments:

Post a Comment