Saturday 5 January 2013

Produk Hebat Harga Jimat

Salam semua..

Alhamdulillah.. Hujungminggu Boutique kini telah beroperasi sepenuhnya di Bahau, Negeri Sembilan. Sepanjang tempoh promosi, semua pelanggan yang hadir gembira dengan koleksi dan produk Hujungminggu Boutique. Terima kasih yang tidak terhingga Hujungminggu Boutique ucapkan di atas sokongan anda yang berterusan. Semoga anda gembira dengan koleksi Hujungminggu Boutique dan hadiah-hadiah percuma yang telah diedarkan kepada anda.

Bagi anda yang ingin mendapatkan koleksi Hujungminggu Boutique, sila kunjungi Boutique Kami untuk mendapatkan pelbagai promosi menarik dan hadiah percuma. Nak tau lagi tentang produk Kami? Jom tengok gambar-gambar koleksi Hujungminggu Boutique di bawah ini:

Handbag - boleh diguna ke pejabat untuk mengisi laptop dan dokumen


Handbag berasakan mengkuang dalam pelbagai warna

Beg ala Inggeris

Beg kecil & ringkas - boleh diisi dengan duit, kunci, kad-kad penting

Beg bertali panjang - sesuai untuk anak-anak remaja & boleh diisi handphone, duit, wallet panjang, kunci dan kad-kad penting

Dompet duit untuk ibu dan anak-anak


Beg tangan mengkuang

Wallet wanita - didatangkan khas bersama kotak & sesuai untuk hadiah

Jadi, kepada anda yang berminat dengan koleksi ini, boleh hubungi Hujungminggu Boutique di Bahau, Negeri Sembilan atau hubungi 019-6799980/ hujungmingguboutique@gmail.com untuk pertanyaan dan tempahan.

Untuk produk dan koleksi lain, nantikan entri Kami yang seterusnya..

No comments:

Post a Comment