Tuesday 26 February 2013

Hujungminggu.My Online Portal

Salam Semua..


Sudah lama rasanya Hujungminggu.My tidak bersua khabar dengan pengunjung semua. Bukan menghilangkan diri cuma sejak akhir-akhir ini Hujungminggu.My agak sibuk sedikit dengan promosi pembukaan Butik, menguruskan pelanggan dan juga projek terbaru iaitu Hujungminggu.My Online Portal.

Ahaha.. bercakap tentang Online Portal ni kan, Hujungminggu.My dengan bangganya ingin mengumumkan bahawa Hujungminggu.My kini juga boleh dikunjungi di laman web www.hujungminggu.my. Di laman web ini, Hujungminggu.My memperkenalkan kepada anda produk-produk keluaran kami antaranya seperti handbang, wallet dan aksesori untuk wanita, remaja dan kanak-kanak.


Sebagai promosi pembukaan laman web ini, Hujungminggu.My berbesar hati memberikan kepada anda baucer diskaun sebanyak 20% apabila anda Like dan Share laman web Hujungminggu.My di Facebook. Dengan diskaun 20% ini, anda boleh menebus untuk membeli apa-apa sahaja produk dan barangan di Hujungminggu.My Online Portal. Hmm.. Menarik bukan? Dan lagi menarik, dengan setiap pembelian RM50, Hujungminggu.My berikan kepada anda penghantaran secara percuma ke mana-mana sahaja di Malaysia. Duduk-duduk sahaja pun dapat reward kan.. Bukan senang tau nak dapat tawaran macam ini.. Tapi di Hujungminggu.My segalanya mungkin tau.. Dan semuanya ini diberikan teristimewa sekali untuk anda.

Jadi, kenapa mesti tunggu lagi?? Jom layari www.hujungminggu.my untuk melihat produk-produk dan barangan hebat kami.. Jangan lupa juga untuk beritahu kepada semua adik beradik dan sanak saudara tau.. Kita jumpa di sana yer..

No comments:

Post a Comment