Friday 23 November 2012

Pembukaan Baru Cawangan Hujungminggu Boutique pada bulan Disember 2012

Salam kepada semua pelanggan dan pengunjung Hujungminggu Boutique..

 
BERITA BAIK: Pembukaan baru cawangan Hujungminggu Boutique di Negeri Sembilan pada bulan Disember 2012


Kami dengan rasa gembira dan bangganya ini mengumumkan bahawa cawangan Hujungminggu Boutique akan dibuka di Negeri Sembilan pada bulan Disember 2012 ini.
 
Sebagai promosi pembukaan yang gilang gemilang ini, Kami dengan berbesar hati ingin memberikan HADIAH PERCUMA kepada anda yang sentiasa memberi kepercayaan dan sokongan kepada Hujungminggu Boutique.. 

 
Jadi bagaimana nak mendapatkan HADIAH PERCUMA ini..?? Apa yang perlu anda buat sekarang adalah SMS <Nama> <No. KP> dan hantar ke 019-6799980 untuk menebus HADIAH PERCUMA anda.. Hanya 300 orang pelanggan yang terpantas sahaja yang akan berpeluang menerima HADIAH PERCUMA ini.. Jadi, pastikan anda tidak ketinggalan untuk mendapatkan HADIAH PERCUMA ini sempena pembukaan baru cawangan Hujungminggu Boutique pada bulan Disember ini..
 
Cawangan Hujungminggu Boutique yang baru ini juga akan menampilkan pelbagai rangkaian dan koleksi handbag, wallet dan aksesori wanita yang istimewa khusus untuk wanita yang sentiasa ingin tampil cantik, anggun dan bergaya..

Nantikan pelbagai tawaran dan promosi istimewa yang lain hanya di Hujungminggu Boutique..

No comments:

Post a Comment